Sunday, February 10, 2013

Summer, summer, summer...

Ó bože, taky se tak strašně těšíte na léto? Já neskutečně ^.^ Zima nepatří zrovna mezi moje nejoblíbenější roční období. Ty tuny oblečení, který musím nosit a stejně je mi strašná kosa. Sníh mám ráda, ale nejradši ho pozoruju z okna se šálkem čaje :D Tady je pár věcí, kterýsi chci na léto pořídit.

Ty kraťasy musím rozhodně mít. Nevíte náhodou, kde bych je mohla sehnat? Opravdu nutně je potřebuji
Měla bych si pořídit i nový plavky. Na dovolený jsem si je nedopatřením roztrhla :D
Tak tenhle outfit je naprosto geniální :D


Vždycky, když slyším tuhle písničky, vzpomenu si na to nejlepší léto ze všech :)
                                                                                                                           Sue

No comments:

Post a Comment